FACESTARKrásaValentýnská kampaň FOREO se dotkne vašeho srdce

Valentýnská kampaň FOREO se dotkne vašeho srdce

Přestože mnohým lidem není oslava 14. února zrovna po chuti, nelze popřít, že Valentýn je stále oblíbenější než samotné Vánoce. Vzhledem k blížícímu se nejúžasnějšímu svátku roku vykonala švédská společnost FOREO celosvětový průzkum, který objevil, že až neuvěřitelných 81 % lidí si myslí, že v moderním randění je příliš sexu na úkor lásky.

I když někdo může hned namítnout, že důvod tohoto pesimistického pohledu na lásku a romantiku spočívá ve stoupající popularitě seznamovacích aplikací, díky nimž je příležitostný sex dostupnější než kdy dříve, realita je mnohem pochmurnější. Průzkum společnosti FOREO odhalil, že až 49 % lidí se cítí být souzeno, když jsou venku se svým partnerem, přičemž jako hlavní důvody uvedli věkový rozdíl (26 %), etnickou příslušnost či náboženství (22 %) a sexuální orientaci (14 %). Kromě toho se ohromujících 47 % dotázaných přiznalo, že se zdrží vztahu s někým, koho milují, ze strachu, aby je jejich rodina, přátelé nebo všeobecně společnost nesoudili.

„Tyto skličující statistiky potvrzují, že to není snadná dostupnost sexu, co stojí v cestě skutečné lásce, ale strach a předsudky, které nás brzdí. FOREO si zakládá na tom, aby se lidé cítili dobře ve své kůži, v čemž hraje velkou část být vaším jedinečným, krásným já a mít možnost milovat kohokoli, po kom vaše srdce touží. Láska je univerzální a nikdo ji nespoutá, a proto chceme na Valentýna nabídnout jiný pohled na lásku, který je přívětivější a vhodnější pro moderní společnost 21. století,“ vysvětluje Boris Trupcevic, generální ředitel společnosti FOREO.

Švédský skin-tech gigant právě spustil informační kampaň s názvem „All colors of love“, jež oslavuje všechny krásné rozmary lásky a inspiruje lidi, aby byli odvážní a žili svou vlastní verzi novodobé pohádky. FOREO navíc připravilo kvíz na sociálních sítích pro všechny, kdo se chtějí o sobě dozvědět více a pochopit svůj vlastní styl lásky.

Údaje odhalily další alarmující statistiku, kdy až 57 % nezadaných uvedlo, že se cítí pod tlakem najít si partnera, aby je ostatní neodsoudili jako neúspěšné. Dalších 42 % přiznalo, že se prostě spokojili s výběrem partnera, jen aby nebyli sami. Tyto statistiky ukazují, že nejen společnost kritizuje náš životní styl, ale že jsme stejně přísní i sami na sebe.

„Vzhledem k tomu, v jaké oblibě je v dnešní době Valentýn, může být snadné zapomenout, že ne každý je v partnerském vztahu a že zdaleka ne každý po tom touží. Je načase, abychom destigmatizovali bytí single a vnímali to jako svobodnou volbu lidí, kteří se nechtějí spokojit s ničím menším než skutečnou láskou. Proto chce FOREO i po Valentýnu propagovat nejdůležitější formu lásky – sebelásku. Ta začíná péčí o sebe, na což často zapomínáme, když se snažíme držet krok se životními výzvami. A nakonec, sebeláska je předpokladem lásky ke druhým. Ti, kdo se nenaučili milovat sebe samých, mohou jen těžko skutečně milovat toho druhého,“ říká Trupcevic.

Průkopník v oblasti beauty-tech je odhodlaný ve svém poslání vytvořit „nebe pro každého“ (z anglického „Heaven for Everyone“) a opět otřást základy celého odvětví. Když jde o lásku, jediné, na čem FOREO záleží, není ani věk, ani barva, ale typ pleti. FOREO, šampion v péči o pokožku, se zaměřuje na spojení nejlepších technologií a inovací s cílem poskytnout ultra personalizaci a prvotřídní výsledky, které se odrážejí ve vaší zářivé pleti.

Značka je známá zejména díky svému originálnímu a ikonickému zařízení LUNA 3, nejjemnějšímu a nejčistšímu silikonovému čisticímu kartáčku na tvář na světě. LUNA umístila FOREO do hledáčku celého světa jako synonymum pro „nástroj péče o pleť“ a odstartovala globální cestu společnosti. Zanedlouho poté od základu změnilo pravidla hry UFO 2 – zkrátilo čas potřebný na maximální zkrášlení pleti na pouhé 2 minuty.

Jako skutečně unikátní produkt přenáší UFO 2 profesionální péči o pleť z kosmetických salonů a klinik a vkládá ji přímo do vašich rukou, a to v pohodlí vlastního domova. FOREO však i nadále pokračuje v posouvání kosmetického průmyslu do budoucnosti s nejnovějším poselstvím, zařízením BEAR. Jedná se o první lékařský mikroproudový přístroj na světě schválený FDA s funkcí Anti-Shock System™, jenž využívá elektrickou energii na stimulaci svalů, kolagenu a elastinu ve vaší tváři, to vše prostřednictvím neinvazivního, bezbolestného procesu bez injekcí, který vaši pokožku pozdvihne a dodá jí mladší vzhled.

Švédský gigant se stal známým průkopníkem inkluzivnosti a rozmanitosti v kosmetickém průmyslu. V roce 2018 společnost FOREO uvedla na trh „His & His“, vůbec první sadu dárečků pro krásu osob stejného pohlaví, a to přímo uprostřed svých valentýnských akcí. Tato limitovaná edice přinesla osvěžující přestávku od tradicí značek, které se v tomto ročním období zaměřují pouze na heterosexuální páry, a odstartovala novou éru krásy plně v souladu s vizí společnosti FOREO podporovat jedinečnost a rozmanitost. Minulý rok značka vydala exkluzivní edici LUNA 3 pouze se 100 vyrobených zařízení, díky čemuž se stala moderním pamětníkem všech úžasných jednotlivců, kteří nebojácně žijí svoji pravdu a bez ospravedlňování jsou svou vlastní krásnou verzí sebe sama, bez nálepek a škatulkování.

Chcete-li se dozvědět více o FOREO, nejrychleji rostoucí značce v oblasti kosmetických technologií na světě, a mít aktuální informace o budoucím růstu a novinkách, navštivte stránku www.foreo.com nebo sledujte @foreo_cz_sk.

Navíc si užijte slevu až – 20 % na celý sortiment značky FOREO pro vás a vaše blízké, a to exkluzivně během předvalentýnského týdne.

Související články