Peugeot Hybrid – silný a efektivní

Cílem značky Peugeot je doplnit každý nový model o verzi s elektromotorem. Proto nyní přichází s novými vozy 508 Hybrid, 508 SW Hybrid a 3008 GT Hybrid4, které splňují homologační testy dle nového protokolu WLTP. A to s obdivuhodnými výsledky:

  • 508: 29 g C0₂/km (1,3 l /100 km) a dojezd 54 km ve 100% elektrickém režimu.
  • 508 SW: 30 g C0₂/km (1,3 l /100 km) a dojezd 52 km ve 100% elektrickém režimu.
  • 3008 GT: 29 g C0₂/km (1,3 l /100 km) a dojezd 59 km ve 100% elektrickém režimu.

Značka Peugeot díky plug-in hybridním pohonům o výkonech 225 k/165 kW (508 a 508 SW) a 300 k/220kW (3008 GT) s emisemi C0₂ na nejlepší úrovni na trhu hybridních automobilů posiluje svou elektrickou ofenzívu. Tato nová nabídka je symbolem pozvolného a uváženého přechodu na nové zdroje energií.

Jen 29 g C02/km při 300 k (220 kW) a pohonu všech kol

Stejné náklady jako s naftovým motorem

Peugeot u těchto plug-in hybridů nabízí podobné celkové náklady na vlastnictví a používání jako v případě vozů se spalovacími motory. U firem se tyto náklady počítají na základě předpokladu ujetých 30 000 km za rok, při jízdě na 65 % ​​v kombinovaném režimu a na 35 % ve 100% elektrickém režimu. U soukromých osob výpočet vychází z předpokladu ujetých 15 000 km za rok, na 50 % ​​v kombinovaném režimu a na 50 % ve 100% elektrickém režimu.

Baterie se dobíjí snadno a rychle. Plného nabití je při zrychleném nabíjení pomocí Wallboxu dosaženo za 1 hodinu a 45 minut. Díky platformě EMP2 nemá uložení hnacího ústrojí a baterie žádný dopad na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru.

Plného nabití je při zrychleném nabíjení pomocí Wallboxu dosaženo za 1 hodinu a 45 minut.

Nejprodávanější je Peugeot 508

Ve Francii již značka přijímá na nové Peugeoty 508 Hybrid, 508 SW Hybrid a 3008 GT Hybrid4 objednávky. V ostatních zemích, na jejichž trhy vozy míří, se budou objednávky přijímat koncem roku. Tyto inovativní motorizace rozhodně posílí vedoucí postavení nového Peugeotu 508, který je ve Francii od začátku roku nejprodávanějším vozem svého segmentu.

Já osobně se těším hlavně na test nového Peugeotu 3008 GT Hybrid4, který byl s benzinovým motorem 1.6 PureTech velkým překvapením. Týdenní testování jsem si užíval tak, že jsem ho ani nechtěl vrátit.

Test Peugeotu 3008 GTline si můžete přečíst zde.

Díky platformě EMP2 nemá uložení hnacího ústrojí a baterie žádný dopad na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru.