Česká značka MORA přichází s novou písničkou, za níž stojí uznávaní autoři i muzikanti. Stane se hlavním motivem podzimní kampaně a také aktivačním prvkem soutěže v online i off-line prostředí.
Ústředním motivem nové kampaně ikonické české značky MORA je totiž chytlavá píseň, která vznikla pod taktovkou kreativní agentury WMC Grey a mezinárodního hudebního domu GimmeButter. Text a scénář napsal idea maker a copywriter Pavel Wilhelm Přibyl. Hudbu složil Viliam Béreš, muzikant spolupracující s českými i zahraničními orchestry, spolu s Jamesem Emlynem Harriesem, anglickým písničkářem, který napsal hudbu třeba ke snímku Lidice.
K písničce byl také natočený videoklip, v němž se vedle členů vícegenerační rodinky objevují i ambasadorky značky – legendární olympijská vítězka Kateřina Neumannová s dcerou Lucií a charismatická cvičitelka aerobiku Hanka Kynychová. Do podpory na sociálních médiích se zapojí i špičková slovenská kajakářka, mistryně světa ve vodním slalomu a historicky první mistryně světa v kategorii kánoe Jana Dukátová.
„Potřebovali jsme oslovit i mladší cílovou skupinu a zároveň originálně ztvárnit náš slogan MORA. Plná života. Cílem bylo vytvořit příjemnou dobře zapamatovatelnou písničku, která dokonale pasuje ke značce. Obojí forma moderního svižného songu MORA skvěle splňuje. V klipu se objevují všechny generace a využili jsme také naše ambasadory, které jsme rozdělili do jednotlivých rodin, tak aby píseň doplnila přirozeně celý příběh,“ říká Regina Netolická, Head of Marketing CZ/SK Gorenje spol. s.r.o.
Dvouminutová píseň a klip se odehrává v kuchyni, kde se v mnoha rychlých záběrech prostřídá celá rodina. „Každý tu má svou nezastupitelnou roli. Stejně jako spotřebiče, které svými zvuky a pohyby hudbu neotřele doplňují. Vše se prostě točí kolem kuchyně MORA a my ukazujeme, jak to v ní žije,“ popisuje Přibyl.
Z celé písničky pak vznikl 30vteřinový spot, který v televizi a v rádiu poběží v říjnu a v listopadu. Dále je podpořen přes YouTube a další on-line kanály. Co dalšího se ještě chystá? „Chceme, aby se písnička lidem dostala pod kůži. Proto zároveň spustíme velkou soutěž o kuchyňské spotřebiče. V jejím rámci se mají soutěžící za úkol natočit, jak na MORA písničku tančí a zpívají,“ uzavírá Regina Netolická.
Kampaň potrvá od 1.10. do 30. 11. 2021 a její součástí bude i propagace v rádiu, on-line prostředí, na sociálních sítích Facebook, Instagram nebo TikTok a spolupráce s několika českými i slovenskými influencery. Aktivační část je spojena také s živými eventy. MORA se dlouhodobě zaměřuje na podporu zdravého životního stylu, a proto ji mohou lidé vidět na mnoha sportovních akcích.