FACESTARBydleníFotbalový génius Messi oblékne dres Paris Saint-Germain

Fotbalový génius Messi oblékne dres Paris Saint-Germain

Spolupráce

Společnost Hisense je již druhým rokem globálním partnerem prestižního fotbalového týmu Paris Saint-Germain, který nedávno posílily nové fotbalové hvězdy první velikosti v čele s Lionelem Messim. Spojení s prvoligovým fotbalovým klubem už v prvním roce naplnilo očekávání, nová sezóna však otevírá ještě více možností, jak propojit svět velkolepých sportovních zážitků a pokročilých technologií.

Lionel Messi, držitel šesti Zlatých míčů pro nejlepšího fotbalistu planety, se dohodl na angažmá v prvoligovém fotbalovém klubu Paris Saint-Germain. Jeden z nejméně očekávaných přesunů ve fotbalovém světě se tak stal skutečností. Slavný Argentinec přechází po 21 letech z FC z Barcelona do elitního pařížského klubu jako volný hráč se smlouvou na dva roky  a s opcí na další sezonu. Prestižní PSG posílí i další fotbalisté zvučného jména: Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum a Achraf Hakimi.

Po silné první sezóně s tímto věhlasným fotbalovým klubem vstupuje Hisense – přední společnost zabývající se spotřební elektronikou a domácími spotřebiči – do druhého ročníku globálního partnerství. Ten je v mnoha ohledem ještě slibnější: fanoušci se opět vrátili na domovský stadion Parc des Princes a hvězdně sestavený tým je zárukou skvělé podívané nejen na hřišti, ale i u televizních obrazovek.

Rozdíl je v detailech

Sportovní marketing, zejména podpora fotbalu, je nepostradatelnou součástí globalizační strategie společnosti Hisense již řadu let. Je cestou, jak přitáhnout značnou pozornost veřejnosti, zvýšit známost produktů a představit unikátní technologie kreativním způsobem.

První rok partnerství s celkem St.-Germain pomohl společnosti dramaticky zvýšit tržby a zvýšit povědomí o značce Hisense. Podílela se na tom i první společná kampaň ze začátku letošního roku s heslem „Rozdíl je v detailech“, v níž se objevili hráči Neymar Jr., Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera a Presnel Kimpembe, a která získala obrovský ohlas na internetu i sociálních sítích.

Zdroj: se svolením Hisense

V druhém roce partnerství bude společnost poskytovat klubu širokou škálu inovativních produktů a v Parc des Princes zřídí produktový koutek, kde si fanoušci budou moci výrobky vyzkoušet. Značka bude i nadále využívat partnerství k propagaci své inovativní technologie a zároveň poskytovat fanouškům nejlepší zážitky ze sledování sportovních klání doma u televizních obrazovek.

Pobočka společnosti ve Francii, která je pro ni klíčovým trhem, zaznamenala od zahájení partnerství v srpnu 2020 až do konce sezóny v květnu 2021 meziroční nárůst tržeb o 101 %. Jen v prvních šesti měsících roku 2021 vzrostl prodej televizorů meziročně o 100 % a v letech 2020 až 2021 se zvýšilo povědomí o značce o šest procentních bodů.

Vzhledem k celosvětové popularitě klubu a početnému obsazení jihoamerických hráčů v jeho kádru partnerství přineslo také další růst prodejů v Jižní Americe.

Tvůj dům, tvůj stadion

Spojení s fotbalem přináší skvělé výsledky i u nás. Například tuzemská pobočka společnosti připravila k letošnímu šampionátu EURO 2020 originální kampaň „Tvůj dům, tvůj stadion“, která běžela paralelně v Čechách a na Slovensku.

„Hlavním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Hisense, seznámit cílovou skupinu s produkty, funkcemi a technologiemi spotřebičů i s příběhem značky. A dlouhodobě budovat a propojovat značku Hisense se sportem a jeho podporou. V těchto aktivitách budeme pokračovat i v příštím roce a opět to bude spojení s fotbalem jako nejsledovanějším sportem planety. Hisense je totiž partnerem dalšího, tentokrát světového šampionátu MS ve fotbale v Kataru,“  dodává Dávid Stirber, Brand Manager značky Hisense pro ČR a SR. Sponzorství je oslavou globální přítomnosti společnosti Hisense, jejíž výrobky se vyvážejí do celého světa.

Zdroj: se svolením Hisense

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Je čtvrtým největším výrobcem televizorů na světě. Skupina zaměstnává více než 80 000 pracovníků téměř po celé planetě. Tato společnost působí prostřednictvím 54 zámořských obchodních společností, 16 výzkumných center a 16 výrobních závodů ve více než 130 zemích.

Zdroj: se svolením Hisense, tiskový servis, hisense.cz

Související články