Sázka na sportovní marketing se vyplatila – dodávky špičkových laserových televizorů Hisense vzrostly v první polovině roku 2021 více než desetkrát.
Před pár dny skončila největší fotbalová událost roku, EURO 2020 a odložené 16. mistrovství Evropy ve fotbale má svého vítěze. Po dramatickém finálovém zápase na londýnském stadionu Wembley zvedla trofej Itálie a stala se šampionem.
Nejsledovanější sport světa ale byl i skvělou příležitostí pro oficiálního sponzora, společnost Hisense, která letošní EURO spojila s podporou svých laserových televizorů. Logo přední celosvětové firmy tak měly na očích stovky milionů diváků, sledujících fotbalová utkání nejen na stadionech, ale především u televizních obrazovek.
Zaměřeno na sport
Sportovní marketing je nepostradatelnou součástí globalizační strategie společnosti Hisense již řadu let – Hisense se objevil už na šampionátu EURO 2016 i na MS ve fotbale v roce 2018. Spojení se sportem – zejména s fotbalem – je cestou, jak přitáhnout značnou pozornost veřejnosti Ale také způsobem, jak zvýšit známost produktů, představit technologie i navázat partnerství s mnoha globálními obchodními partnery.
https://www.youtube.com/watch?v=0YaAQiz681U
Od ledna do června 2021 se celosvětové dodávky laserových televizorů Hisense (s výjimkou čínského trhu) zvýšily ve srovnání se stejným obdobím loňského roku více než desetkrát.
Právě díky sportovnímu marketingu zaznamenaly laserové televizory velký úspěch ve Spojených státech, Austrálii, Jižní Africe, Dubaji, Francii i na dalších klíčových trzích evropského trhu. Speciálně pro náročný dubajský trh vznikl originální high-tech laserový televizor se zlatým rámem. Mezi věrné klienty Hisense patří členové dubajské královské rodiny, slavní zpěváci i firmy. Laserové televizory Hisense najdete ale i na významných místech od golfového klubu v Arabian Ranches až po Sheikh Zayed Road.
Tvůj dům, tvůj stadion
Sportovní marketing se promítl i do kampaně „Tvůj dům, tvůj stadion“, připravené k příležitosti šampionátu v Čechách a na Slovensku. „Naším hlavním cílem v České a Slovenské republice je zvýšit povědomí o značce Hisense, seznámit cílovou skupinu s produkty, funkcemi a technologiemi spotřebičů i s příběhem značky. A dlouhodobě budovat a propojovat značku Hisense se sportem a jeho podporou,“ dodává Dávid Stirber, Brand Manager značky Hisense pro ČR a SR.
Do konce roku 2020 vzrostly kumulativní tržby z prodeje laserových TV v zahraničí meziročně o 120 %. Společnost Hisense si udržela nepřetržitý růst a pokračovala v rozšiřování trhu i v době, kdy odvětví v roce 2020 brzdila pandemie.
Už v roce 2014 uvedla společnost Hisense první laserovou TV na světě. Výzkum technologie trval 7 let.
V letošním roce pak na prestižním veletrhu spotřební elektroniky CES představila zcela novou obrazovou technologii TriChroma Laser TV využívající tři laserové paprsky pro ještě živější a jasnější barvy než předcházející generace laserových TV. Dokáže jako první pokrýt více než 90 % barevného spektra viditelného lidským okem a v současnosti představuje v kategorii velkých TV absolutně nejvyšší standard.
Jen v oblasti laserových TV, které jsou pro společnost Hisense prioritou, požádala o 1 366 celosvětových patentů a jejím cílem je do pěti let podpořit vývoj odvětví laserových televizorů sdílením patentů, technologií a práv duševního vlastnictví s dalšími společnostmi v oboru.