FACESTARTVTelevize Telly rozjíždí rozsáhlou jarní kampaň. Největší balíček jen za 250 korun

Televize Telly rozjíždí rozsáhlou jarní kampaň. Největší balíček jen za 250 korun

Televizní operátor Telly spouští od března inovovanou reklamní kampaň. Ta vychází z konceptu představeného loni, nově se sloganem „Dopřejte si televizní požitek s Telly“. 

Cíl komunikace je stejný jako loni na podzim – zvýšení povědomí o značce Telly coby  kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům. Pod mottem: „Dopřejte si televizní požitek s Telly“ cílí kampaň na všechny, kterým Telly ušetří čas a ten si pak mohou dopřát jen sami pro sebe. 

Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením také na sociálních sítích Facebook a Instagram.

foto archiv Telly

„Tradiční součástí našich reklamních kampaní je akce s výrazně sníženou cenou za první tři měsíce. Vzhledem k tomu, že tato sleva je u našich zákazníků dlouhodobě oblíbená, přistoupili jsme k této nabídce i v rámci naší aktuální jarní akce,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

foto archiv Telly

Odměna pro nové zákazníky v rámci nové kampaně zůstává stejná: za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje více než 120 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek. Objednávejte již nyní zde.

Související články