FACESTARKrásaDeset zajímavostí, které možná nevíte o švédské beauty značce FOREO. Znáte je?

Deset zajímavostí, které možná nevíte o švédské beauty značce FOREO. Znáte je?

FOREO, přední světová značka v oblasti kosmetiky a beauty technologií, slaví letos své desáté narozeniny. Na počest tohoto milníku odhaluje 10 zajímavostí o své historii a dědictví. Připravte se na cestu, chystáme se vám odhalit několik zajímavých faktů!

  1. Švédský milostný příběh

Věděli jste, že značka FOREO pochází ze země proslulé nádhernou krajinou a minimalistickým designem? Zrodila se ve Švédsku a čerpá inspiraci z harmonického spojení přírody a inovací, které místní kulturu definují. Výrobky FOREO ztělesňují švédskou filozofii spočívající v jednoduchosti, funkčnosti a špičkových technologiích. Koncept Swedish Beauty Routine by FOREO je založen na minimálním počtu produktů, které fungují v harmonii a zároveň přináší maximální výsledky.  

  1. Nepovedený dárek k výročí

Ikonický sonický čisticí přístroj LUNA™ měl nečekaný začátek – zakladatel značky, Filip Sedić, se v dobrém úmyslu rozhodl jeden model darovat své ženě k výročí. Zakoupený kartáček na obličej nakonec napáchal víc škody než užitku, což vedlo Filipa, nepokojného vizionáře, k vynalezení vlastního čisticího přístroje. Průkopnický přístup LUNA™ vyvolal hnutí za krásu a způsobil revoluci v péči o pleť po celém světě. 

4 generace přístrojů LUNA

  1. Příběh zubního kartáčku ISSA

První silikonový zubní kartáček na světě, ISSA, se zrodil ze snahy naučit děti čistit si zuby. Během rodinné dovolené na chorvatském ostrově Vis měl Filip Sedić podezření, že jeho potomci čištění zubů jen předstírají, a tak se rozhodl zkontrolovat, zda jsou štětiny kartáčku vlhké. Děti nelhaly, ale Filip si všiml, že štětiny zůstávají mokré ještě dlouho po čištění zubů a pěstují si vlastní bakteriální zahrádky. Vymyslel proto kartáček ISSA, jehož hlavice byla místo nylonu vybavena 35x hygieničtějším silikonem. Šlo o největší pokrok v péči o ústní dutinu za posledních 70 let. A proč vlastně název ISSA? Podle osady na ostrově Vis, kterou staří Řekové nazývali Issa.

  1. Konec neekologické spotřeby 

Ve společnosti FOREO není udržitelnost jen módním výstřelkem, ale i důležitým závazkem. Značka se snaží vyrábět vysoce kvalitní produkty s dlouhou životností, a narušit tak kulturu plánovaného opotřebení, kdy jsou věci navrhovány tak, aby se rychle rozpadly. Tím, že FOREO upřednostňuje odolnost a dlouhou životnost, snižuje potřebu časté výměny, podporuje odpovědnou spotřebu a nabízí kosmetická řešení, která jsou skutečně jednorázovou investicí. 

  1. Na Měsíc a zpátky 

Mnoho lidí se domnívá, že společnost FOREO nazvala své první zařízení LUNA™ podle latinského názvu Měsíce. Pravda je ale mnohem více technická. Přístroj dostal jméno podle materiálu, z něhož byly vyrobeny podrážky bot Neila Armstronga. Šlo o stejný, tělu bezpečný silikon, který se stal součástí nesčetných přípravků péče o pleť.

  1. Lotosový efekt

Zajímalo vás někdy, jak je možné, že přístroj LUNA™ zůstává tak čistý, bez bakterií a jak dokáže 35x překonat nylonový materiál? Stejně jako u většiny výrobků FOREO byla inspirace k tvorbě výrobku nalezena v přírodě. LUNA™ je vybavena specifickým vzorem mikroskopických štětinek, které znemožňují ulpívání nečistot a jejich přenos na pokožku. Tento vzor získal název „lotosový efekt“, jde totiž o tu samou vlastnost, díky které udržuje uprostřed bahna lotos své listy čisté. 

  1. Silnější, než vypadá

Když společnost FOREO vyvíjela přístroj na léčbu akné ESPADA™, příroda opět přiložila ruku k dílu. Tvar přístroje byl inspirován bambusem, materiálem známým pro svou lehkost a zároveň odolnost (je třikrát pevnější než dřevo). Tato inspirace pomohla společnosti zkonstruovat patentovanou vnitřní konstrukci, která osadila dvě světla (červené pro cílení, modré LED pro hojení) tam, kde dispozice sotva umožňovala jedno z nich. Přístroj je pojmenován podle španělského slovíčka „espada“, které označuje „meč“, a dokonale tak naznačuje přesnost, kterou poskytuje při cílené léčbě akné.

  1. „This World Could Be One“

Inspirován legendární písní „Heaven For Everyone“ od skupiny Queen, zakladatel FOREO Filip Sedić se do své společnosti rozhodl implementovat poselství Freddieho Mercuryho. Název značky pochází ze slov „FOR EveryOne“, které ilustrují její poslání – ničit nálepkování a zároveň inspirovat každého na cestě být sám sebou.   

  1. Vizionář u kormidla 

Kromě toho, že je Filip Sedić zakladatelem FOREO, působí také jako ředitel pro inovace a se svým vizionářským vedením řídí rozvoj společnosti. Jako hlavní hnací síla všech produktů FOREO směřoval svým vizionářským myšlením k vývoji převratných kosmetických a wellness řešení. Pod jeho jménem je podepsáno více než 200 patentů! Filipova neúnavná snaha o inovace formuje úspěch a pověst společnosti FOREO jako světového lídra v oboru.

Zakladatel značky FOREO a ředitel pro inovace Filip Sedić

  1. Globální záležitost 

FOREO si podmanilo srdce a pokožku lidí po celém světě. Značka v současnosti působí ve více než 80 zemích na 6 kontinentech a stala se oblíbeným společníkem v péči o pleť u různých kultur žijících v rozdílných prostředích. Přidejte se i vy ke globální komunitě a zažijte kouzlo FOREO, ať už jste kdekoli! 

Související články