FACESTARŽivotní stylZLATÉ ČASY TESCO MOBILE: DVOJNÁSOBNÝ POČET ZÁKÁZNÍKŮ, VOLÁNÍ ZDARMA I KREDIT NAVÍC!

ZLATÉ ČASY TESCO MOBILE: DVOJNÁSOBNÝ POČET ZÁKÁZNÍKŮ, VOLÁNÍ ZDARMA I KREDIT NAVÍC!

Až do konce kalendářního roku 2014 můžete využít akce druhého největšího virtuálního operátora Tesco Mobile a koupit si SIM s limitovanou nabídkou, která držitelům karty Tesco Clubcard umožňuje volání a SMS v rámci sítě Tesco Mobile zcela zdarma a díky dvojnásobnému kreditu pak volají do ostatních sítí jen za 1,25Kč/min a 0,75Kč/SMS, totiž bude od ledna 2015 platná už jen pro stávající držitele jeho předplacených karet.

Až do konce kalendářního roku 2014 můžete využít akce druhého největšího virtuálního operátora Tesco Mobile a koupit si SIM s limitovanou nabídkou, která držitelům karty Tesco Clubcard umožňuje volání a SMS v rámci sítě Tesco Mobile zcela zdarma a díky dvojnásobnému kreditu pak volají do ostatních sítí jen za 1,25Kč/min a 0,75Kč/SMS, totiž bude od ledna 2015 platná už jen pro stávající držitele jeho předplacených karet.

Odměna za věrnost

Extra výhodnou nabídku, kterou jsme zpočátku zamýšleli jako časově omezenou, jsme se rozhodli pro naše zákazníky zachovat jakožto odměnu za důvěru, kterou nám projevují. Proto i příští rok budou moct volat a SMSkovat za jedny z nejnižších cen na trhu. Zároveň bychom ale dali rádi šanci i ostatním, kteří zvažují změnu či hledají možnost výhodného volání a významnou úsporu v rodinných rozpočtech,“ uvádí Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile k tomu, co vedlo k vytvoření pomyslného věrnostního klubu.

Jaké novinky tedy Tesco Mobile chystá v příštím roce? „Ještěvíce se zaměříme na hodnotu, kterou svým zákazníkům nabízíme. Chceme zůstat jedním z nejvýhodnějších virtuálů na trhu, ale současně začneme oslovovat i zákazníky s vyšší útratou, kteří ocení například originální datové portfolio,“ naznačuje Lada Franková a Michal Matějičný, finanční manažer Tesco Mobile, potvrzuje, že největší prioritou operátora i nadále zůstává zaměření na loajalitu: „Těm, kteří nás podpořili při rozjezdu a pomohli úspěchu celého projektu, necháváme v platnosti jako poděkování současné podmínky. A pro ty, kteří si naši SIM kartu koupí nově, plánujeme výraznou investici do unikátního loajalitního programu. Myslím, že už teď se naši zákazníci mají na co těšit.“ Tesco Mobile má v současnosti více jak 200 tisíc zákazníků a díky inovativním řešením a zkvalitňování služeb se mu daří oslovovat i jinak poměrně konzervativní uživatele mobilních služeb v Česku.
 

Související články