FACESTARZdravíZIMA KLEPE NA DVEŘE, POSILTE VAŠI IMUNITU. PŘINÁŠÍME 5 SNADNÝCH TIPŮ, JAK...

ZIMA KLEPE NA DVEŘE, POSILTE VAŠI IMUNITU. PŘINÁŠÍME 5 SNADNÝCH TIPŮ, JAK NA TO

Cibule, česnek, zázvor, kari, pepř, chilli….tyto všechny suroviny jsou prostě zázračné. Například o česneku je to, že je rozhodně zdraví prospěšný, všeobecně známo. Na druhou stranu, po jeho konzumaci člověk zrovna libě nevoní. A když jej povaříte, zase zničíte některé důležité vitamíny, které by blahodárně zapůsobily na vaše zdraví. Řešením je česnekový extrakt, ten nejenže posiluje imunitu, ale také zvyšuje hladinu antioxidantů a zpomaluje proces stárnutí –  a především, je bez zápachu.

1. KOŘENÍ A BYLINY

Cibule, česnek, zázvor, kari, pepř, chilli….tyto všechny suroviny jsou prostě zázračné. Například o česneku je to, že je rozhodně zdraví prospěšný, všeobecně známo. Na druhou stranu, po jeho konzumaci člověk zrovna libě nevoní. A když jej povaříte, zase zničíte některé důležité vitamíny, které by blahodárně zapůsobily na vaše zdraví. Řešením je česnekový extrakt, ten nejenže posiluje imunitu, ale také zvyšuje hladinu antioxidantů a zpomaluje proces stárnutí –  a především, je bez zápachu.

2. VITAMÍNY, MINERÁLY

Pro posilování imunity je nezbytný dostatek vitamínu C. Pro efektivní boj  a prevenci proti chřipce je ho třeba cca 2-3 gramy denně, přitom můžete klidně využít některý z doplňků stravy. Množství vitaminu C obsahují také citrusové plody (ale je fakt, že právě ty v zimě paradoxně organismus ochlazují, což zrovna žádoucí není), ale i brokolice, petržel nebo zelí. A zelí se potom, jak známo, velmi hodí k vepřovému s knedlíkem…

A pozor, vepřové maso také potřebujete! Obsahuje totiž zinek, který je další nezbytnou součástí pro vaši dostatečnou obranyschopnost. Kromě vepřového masa jej najdete i v kuřecím, dodá vám ho také pravidelná konzumace ryb, vajec či luštěnin. Doporučená denní dávka je 45 mg, přičemž ideální je trojkombinace vápník-hořčík-zinek.

and

3. SPÁNEK

V ideálním případě byste měli spát 7-8 hodin denně. Právě chronická únava totiž z podstaty věci zvyšuje riziko jakéhokoliv onemocnění a spánek naopak posiluje a regeneruje. Pokud tedy můžete, spěte, a když se budete cítit unaveni, klidně si zdřímněte i odpoledne.

4. VODA

Dostatek tekutin je pro člověka nezbytná věc, konkrétně voda potom napomáhá při výrobě lymfy, která je pro změnu nepostradatelná pro dostatečnou funkčnost imunitního systému. Udržovat své tělo dostatečně hydratované je tedy jedna z nejsnazších věcí, kterou pro své zdraví můžete udělat. Pokud do vody ještě přidáte plátek citronu, super-nápoj je na světě.

5. POHYB A RELAXACE

Díky cvičení budete stále ve formě a navíc posílíte imunitu, pokud z pohybu uděláte volnočasovou aktivitu, která vám přinese radost, máte vítězství v podstatě v kapse. Nemluvě o tom, že pokud budete pravidelně cvičit, budete také lépe spát.

Související články