Renault Mégane Grandcoupé: prestižní sedan s elegantním designem

Renault Mégane GrandCoupé vysoce oceňují zákazníci, kteří hledají elegantní sedan v segmentu C. Od jeho uvedení na trh v roce 2016 se ho prodalo 200 000 kusů.  Mégane GrandCoupé má propracovanější design a je vybaven nejnovějšími technologiemi pro co největší bezpečnost a pohodlí během jízdy. 

Elegantnější a propracovanější design

Součástí nového Mégane GrandCoupé jsou 100% LED světlomety LED Pure Vision, které zajišťují dokonalé osvětlení vozovky. Disponují typickým světelným podpisem Renault ve tvaru písmene C.

Vpředu se nachází nový nárazník a nová maska chladiče s chromovanými prvky. Pro lepší aerodynamiku jsou nově v přední části podběhů kol vzduchové deflektory. Po stranách je Nový Mégane GrandCoupé vylepšen novým designem blatníků a podsvícenými klikami dveří.

Ergonomický, modernizovaný a pohodlný interiér

Nový Mégane GrandCoupé je vybaven digitálním přístrojovým štítem o úhlopříčce až 10,2 palce. Jeho součástí je možnost replikace navigace, která velmi intuitivním způsobem personalizuje zážitek z jízdy.

Dále je v palubní desce zabudována nová 9,3palcová multimediální obrazovka. Prostřednictvím svého nového multimediálního systému připojeného k Renault EASY LINK nabízí všechny funkce navigace a infotainmentu a také nastavení MULTI-SENSE. Pro větší ergonomii jsou ovládací prvky asistentů řízení seskupeny na volantu a ovládací prvky na středové konzoli jsou přístupnější.

Nový Mégane GrandCoupé je dále vybaven bezrámečkovým elektrochromatickým vnitřním zpětným zrcátkem a chromovanými prvky na ovládacích prvcích klimatizace.

 

Personalizovaný zážitek z jízdy

Multimediální systém Renault EASY LINK, který těží z nového, plynulejšího a intuitivnějšího rozhraní, lze používat jako chytrý telefon a integruje rozpoznávání hlasu, telefonování s kompatibilitou Android Auto a Apple CarPlay. Také jako navigaci s vyhledáváním adres Google, cen paliva a dopravních informací v reálném čase. Prostřednictvím nabídky Renault EASY CONNECT umožňuje aplikace pro chytré telefony MY Renault nové využití propojené mobility uvnitř i vně vozidla: interakci na dálku, lokalizaci vozidla, navigaci od dveří ke dveřím atd.

Technologie Renault MULTI-SENSE, se svými čtyřmi jízdními režimy (Eco, Comfort, Sport a MySense – v závislosti na motoru), se stále vyvíjí, aby byl zážitek z jízdy ještě více pohlcující. Mezi nové funkce patří vylepšená ergonomie pro větší intuitivnost a zjednodušené nastavení, nové barvy ambientního osvětlení a aplikace R-Sound pro zvuk motoru.

Nový Renault Mégane GrandCoupé

Nové pomůcky při řízení pro větší bezpečnost

Nový Mégane GrandCoupé obsahuje nové pomůcky při řízení, díky nimž je řízení bezpečnější a příjemnější:

  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go udržuje při určité rychlosti stálý odstup za vozidlem jedoucím vpředu a reguluje zrychlení a brzdění vozidla.
  • Systém aktivního nouzového brzdění je vylepšen o detekci chodců. Maximalizuje bezpečnost tím, že řidiče upozorní na nebezpečnou situaci a pokud ten nezareaguje, může samovolně zabrzdit.
  • Systém Rear Traffic Alert – upozornění před přijíždějícími vozidly při couvání – rozpozná blížící se překážku a upozorní řidiče při couvání.
  • Dále byla pro větší pohodlí ve městě vylepšena funkce parkovací brzdy Auto-Hold, která umožňuje řidiči zůstat stát s uvolněnou brzdou.

Nový Mégane GrandCoupé i nadále obsahuje pomůcky, které zajišťují bezpečnější a pohodlnější jízdu, jako je varování před opuštěním jízdního pruhu, systém sledování únavy řidiče a systém sledování mrtvého úhlu.

Řada motorizací vylepšených o 1.0 TCe

Nový Mégane GrandCoupé nabízí širikou škálu motorů, přizpůsobených mnoha různým způsobům využití ze strany zákazníků a kompatibilních s novými předpisy stanovenými normou Euro 6D FULL:

  • Z benzinových motorizací je zde zcela nový motor s přímým vstřikováním 1,0 TCe ve verzi s výkonem 114 k (s manuální převodovkou) optimalizovaný pro snížení spotřeby paliva a emisí CO2.
  • Motor 1.3 TCe, který je vybaven filtrem pevných částic, je i nadále k dispozici ve verzi s výkonem 140 k (s šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC.
  • Naftový motor 1,5 Blue dCi bude k dispozici ve verzi s výkonem 115 k (se šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC).

Může to být zajímavá alternativa k běžně používaným sedanům a my v redakci se již moc těšíme na testovací jízdu o které vás budeme rádi informovat prostřednictvím našeho redakčního testu.