Renault Mégane GrandCoupé vysoce oceňují zákazníci, kteří hledají elegantní sedan v segmentu C. Od jeho uvedení na trh v roce 2016 se ho prodalo 200 000 kusů. Mégane GrandCoupé má propracovanější design a je vybaven nejnovějšími technologiemi pro co největší bezpečnost a pohodlí během jízdy.
Elegantnější a propracovanější design
Součástí nového Mégane GrandCoupé jsou 100% LED světlomety LED Pure Vision, které zajišťují dokonalé osvětlení vozovky. Disponují typickým světelným podpisem Renault ve tvaru písmene C.
Ergonomický, modernizovaný a pohodlný interiér
Nový Mégane GrandCoupé je vybaven digitálním přístrojovým štítem o úhlopříčce až 10,2 palce. Jeho součástí je možnost replikace navigace, která velmi intuitivním způsobem personalizuje zážitek z jízdy.
Dále je v palubní desce zabudována nová 9,3palcová multimediální obrazovka. Prostřednictvím svého nového multimediálního systému připojeného k Renault EASY LINK nabízí všechny funkce navigace a infotainmentu a také nastavení MULTI-SENSE. Pro větší ergonomii jsou ovládací prvky asistentů řízení seskupeny na volantu a ovládací prvky na středové konzoli jsou přístupnější.
Nový Mégane GrandCoupé je dále vybaven bezrámečkovým elektrochromatickým vnitřním zpětným zrcátkem a chromovanými prvky na ovládacích prvcích klimatizace.
Personalizovaný zážitek z jízdy
Multimediální systém Renault EASY LINK, který těží z nového, plynulejšího a intuitivnějšího rozhraní, lze používat jako chytrý Coupé.
Nové pomůcky při řízení pro větší bezpečnost
Nový Mégane GrandCoupé obsahuje nové pomůcky při řízení, díky nimž je řízení bezpečnější a příjemnější:
- Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go udržuje při určité rychlosti stálý odstup za vozidlem jedoucím vpředu a reguluje zrychlení a brzdění vozidla.
- Systém aktivního nouzového brzdění je vylepšen o detekci chodců. Maximalizuje bezpečnost tím, že řidiče kompatibilních s novými předpisy stanovenými normou Euro 6D FULL:
- Z benzinových motorizací je zde zcela nový motor s přímým vstřikováním 1,0 TCe ve verzi s výkonem 114 k (s manuální převodovkou) optimalizovaný pro snížení spotřeby paliva a emisí CO2.
- Motor 1.3 TCe, který je vybaven filtrem pevných částic, je i nadále k dispozici ve verzi s výkonem 140 k (s šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC.
- Naftový motor 1,5 Blue dCi bude k dispozici ve verzi s výkonem 115 k (se šestistupňovou manuální převodovkou a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC).
Může to být zajímavá alternativa k běžně používaným sedanům a my v redakci se již moc těšíme na testovací jízdu o které vás budeme rádi informovat prostřednictvím našeho redakčního testu.