„Nejčastěji kupovaným prádlem jsou boxerky, které preferuje 55 % mužů, dále jsou to pánské slipy, které si koupilo 25 % Čechů,“ říká Martin Malý, zakladatel e-shopu DMXgear.cz, který zároveň dodává. „Stále více pozorujeme, že se do pánského šatníku dostávají i pánská tanga (5 %) a jockstrapy (15 %).“ Tento styl prádla si většinou kupují zákazníci pro maximální pohodlí a volnost, zejména pak jockstrapy neboli jocksy se z amerického fotbalu přesouvají i do běžného života a nabízí maximální vzdušnost. Jsou určeny nejen pro nošení při sportovních aktivitách, ale i v létě pod kraťasy či pod džíny. Stále však u českých zákazníků převládá ostych toto prádlo nosit do společných šaten.
„Nejčastěji kupovaným prádlem jsou boxerky, které preferuje 55 % mužů, dále jsou to pánské slipy, které si koupilo 25 % Čechů,“ říká Martin Malý, zakladatel e-shopu DMXgear.cz, který zároveň dodává. „Stále více pozorujeme, že se do pánského šatníku dostávají i pánská tanga (5 %) a jockstrapy (15 %).“ Tento styl prádla si většinou kupují zákazníci pro maximální pohodlí a volnost, zejména pak jockstrapy neboli jocksy se z amerického fotbalu přesouvají i do běžného života a nabízí maximální vzdušnost. Jsou určeny nejen pro nošení při sportovních aktivitách, ale i v létě pod kraťasy či pod džíny. Stále však u českých zákazníků převládá ostych toto prádlo nosit do společných šaten.
and
Velkou změnou je také to, že muži přichází na chuť na prádlo z kvalitních materiálů a také na světoznámé značky. Pryč jsou doby, kdy jsme kupovali jen prádlo od neznámých nebo čínských výrobců. Dokonce i české prádlo je v hledáčku, ale to často bojuje s kvalitou materiálu. Z průzkumu DMXgear vyšlo dále najevo, že 65 % mužů nakupuje značkové pánské spodní prádlo. Sice 68 % mužů do svého nákupního košíků vkládá klasiku, tedy bílé, černé a šedé prádlo, stále více zákazníků vybírá barevné či vzorované prádlo. Svědčí to fakt, že se muži nebojí experimentovat, nelze však mluvit o něčem závratném. Slipy, které si svůj boom již zažily, jsou také v hledáčku pánského pokolení. Většinou si je vybírají muži sportovnějších či hubených postav. Z prodejů na ně vsadilo 25 % zákazníků. K nošení tohoto prádla se přiznaly i takové hvězdy jako herec Robert Pattinson či fotbalista Cristiano Ronaldo. K nošení boxerek se zase přihlásil David Beckham, herec a moderátor Braňo Polák či trenér Radim Kubeček, kteří pro DMXgear.cz nafotili v roce 2012 kampaň.