Fanoušci Clubsportu si pod stromečkem přejí BMW M2 CS

Milý Ježíšku, celý rok jsem byl hodný. Nikdy jsem nepřekročil rychlost. Nedostal jsem pokutu za špatné parkování. Pouštěl jsem chodce na přechodu. Nikdy jsem nejel na červenou. A proto bych si letos pod stromeček moc přál BMW M2 CS.

Takto nějak bude znít většina dopisů, které budou psát nadšení petrolheadi Ježíškovi. Pro automobilové fanoušky představila společnost BMW novou modlu ze světa M Motorsportu. Pro společnost BMW to znamená první vstup do prémiového segmentu kompaktních sportovních vozů navržených jako limitovaná, speciální edice.

andMilý Ježíšku, tohle autíčko bych si moc přál.

Nepleťte si Competition a CS

Exkluzivní BMW M2 CS stojí v modelové hierarchii nad BMW M2 Competition a bude stavět na úspěchu, kterého již dosáhly modely BMW M3 CS a BMW M4 CS. Tento mimořádně schopný vůz slouží také jako základ pro model BMW M2 CS Racing – nový základní závodní automobil BMW M Motorsport pro sezónu 2020, určený pro amatérské jezdce kategorie Clubsport.

Pokud máte rádi extrémy a BMW M2 Copmetition Vám nepřijde dosti dravý, jste u M2 CS na správné adrese. Vůz v sobě kombinuje vynikající výkony na závodní trati s neomezenou každodenní použitelností a představuje tak výjimečně přitažlivý čtyřmístný sportovní automobil. Osobně si myslím, že bude přitahovat spíše mladší cílovou skupinu, která má pro jízdu na okruhu více času než tatínkové s rodinami. Cena začíná na 95 tisících eur.

andM2 je ještě dravější než Competition

Ostřejší rodinné autíčko

M2 CS je vlastně vysokovýkonný vůz určený pro běžné silnice a zároveň plnohodnotný závodní stroj určený do segmentu Clubsport. Takže ráno můžete jako hodný tatínek zavézt dítě do školky, poté si vystát kolonu do práce a odpoledne už ucítíte vůni benzínu a spálených pneumatik na okruhu. Jo a mimochodem na okruhu můžete využít sílu dvou turbodmychadel přeplňovaného řadového šestiválce o výkonu 331 kW (450 k). Tomu říkám ideální rodinné auto! Sice se to blíží srovnání, že místo koťátka si na klíně hladíte tygra bengálského, ale vlastně proč ne?!

andJen usednout a protočit kola