FACESTARKrásaOSLAVTE TEN POCIT JEDINEČNÉHO HOLENÍ! PROJEV SVOJI OCELOVOU VŮLI A ODDANOST V...

OSLAVTE TEN POCIT JEDINEČNÉHO HOLENÍ! PROJEV SVOJI OCELOVOU VŮLI A ODDANOST V BRAZILSKÉ EDICI!

Gillette ví, že fotbal je zkouškou pro fanoušky i hráče, která vyžaduje odhodlání a oddanost národním barvám. Na počest kampaně „Inner steel“ neboli ocelové vůle prokazované hráči na hřišti i mimo něj uvádí Gillette řadu holicích strojků pod označením „Brasil Edition“ se speciálním fotbalovým emblémem. Tato řada poukazuje na každodenní vyjádření oddanosti národu, který hrdě stojí za svými reprezentanty.

Gillette ví, že fotbal je zkouškou pro fanoušky i hráče, která vyžaduje odhodlání a oddanost národním barvám. Na počest kampaně „Inner steel“ neboli ocelové vůle prokazované hráči na hřišti i mimo něj uvádí Gillette řadu holicích strojků pod označením „Brasil Edition“ se speciálním fotbalovým emblémem. Tato řada poukazuje na každodenní vyjádření oddanosti národu, který hrdě stojí za svými reprezentanty.

Říkáme ANO pro holicí strojek Gillette ProGlide! Je tenčí, jemnější břity s novým potahem ostří snižují tření a snadno kloužou po pokožce pro méně vytrhávání a tahání vousů. Technologicky vyspělé břity poskytují komfortní oholení, a to zejména pro muže s citlivou pokožkou.

and

Stabilizátor břitů zachovává optimální rozložení břitů a umožňuje jim přizpůsobit se jedinečným konturám mužské tváře.

Zvlhčující pásek Lubrastrip je nyní větší a jeho vylepšené složení s obsahem minerálního oleje a zvlhčujících polymerů umožňuje strojku hladce klouzat po pokožce i při opakovaných tazích.

Elegantní rukojeť s většími a ergonomicky tvarovanými úchopovými plochami pro bezpečnou manipulaci, lepší rozložení tlaku a vyváženost. Zlepšuje přechod mezi přední a zadní holicí plochou.

andand

Holicí strojek Gillette ProGlide v limitované edici „Brasil“ je určen pro muže, kteří mají rádi komfortní holení. Holicí strojek holí hladce a účinně, a to i při opakovaných tazích a nabízí špičkovou technologii pro vysoký standard holení. Kampaň „Inner steel“ posiluje úlohu Gillette jako značky, která dodává ty nejlepší výrobky pro 800 milionů mužů každý den, a to již více než 100 let.

Související články