FACESTARZdravíNESTRESUJTE SE BĚHEM TĚHOTENSTVÍ! PORADÍME VÁM, JAK UDĚLAT PRO SVÉ DÍTĚ TO...

NESTRESUJTE SE BĚHEM TĚHOTENSTVÍ! PORADÍME VÁM, JAK UDĚLAT PRO SVÉ DÍTĚ TO NEJLEPŠÍ!

O tom, jak je kouření škodlivé se dozvídáme skoro denně z různých zdrojů. V těhotenství to samozřejmě platí dvojnásob, protože neohrožujete jen sami sebe, ale i své dítě, pro které nejsou škodlivé látky obsažené v cigaretovém kouři ničím prospěšným. Opravdu v tomto případě neplatí, že fakt, že přestanete ze dne na den kouřit je pro dítě škodlivější než když se jen v kouření omezíte. S alkoholem je to podobné. Je nepravděpodobné, že byste své dítě nějak ohrozila jednou malou skleničkou piva, ale opět zde platí, že byste se měla alkoholu úplně vyhnout.

1. Odepřete si kouření a alkohol

O tom, jak je kouření škodlivé se dozvídáme skoro denně z různých zdrojů. V těhotenství to samozřejmě platí dvojnásob, protože neohrožujete jen sami sebe, ale i své dítě, pro které nejsou škodlivé látky obsažené v cigaretovém kouři ničím prospěšným. Opravdu v tomto případě neplatí, že fakt, že přestanete ze dne na den kouřit je pro dítě škodlivější než když se jen v kouření omezíte. S alkoholem je to podobné. Je nepravděpodobné, že byste své dítě nějak ohrozila jednou malou skleničkou piva, ale opět zde platí, že byste se měla alkoholu úplně vyhnout.

2. Dávejte si pozor na to, co jíte!

and

Pravdou je, že každou třetí ženu zasáhnou tzv. těhotenské chutě, při kterých mícháte páte přes deváté a jídla, která se Vám dřív hnusila najednou nemůžete vynechat ze svého jídelníčku a naopak. Ani přes tuto hormonální horskou dráhu byste se ale neměla přiklonit ke konzumaci plísňových sýrů, játrových paštik či syrových ryb. Tyto potraviny totiž obsahují bakterie, které mohou vyvolat potrat či úmrtí plodu v děloze. Za to opravdu žádné chutě na světě nestojí!

3. Dopujte se vitamíny!

and

Správná výživa maminky může pozitivně ovlivnit vývoj plodu i zdraví dítěte až do dospělosti. Z toho důvodu se na trhu objevila novinka v podobě mléčných nápojů Sunar gravimilk. Nápoj je mimo jiné obohacen o kyselinu listovou, jenž přispívá k růstu zárodečných tkání během těhotenství, normální krvetvorbě a psychické činnosti. Dále obsahuje významné omega-3 mastné kyseliny DHA pro rozvoj mozku a zraku. Pro podporu imunitního systému je zde vitamin C a pro celkové snížení míry únavy a vyčerpání a správný vývoj zraku miminka vitamin B2.

4. Zapište se do kurzu pro těhotné!

and

I když se to Vám to může zdát jako zbytečné vyhazování peněz, investice do hodin cvičení pro těhotné se vyplatí! Může Vám totiž zvednout náladu, uvolnit těhotenské problémy a posílit svaly, které jsou následně potřebné pro samotný porod. Pokud jste před otěhotněním necvičila, je ten nejvyšší čas s tím začít. Je při tom ale velice důležité dbát na bezpečnost a nepřeceňovat své síly. Navíc jsou tyto kurzy výborné už z toho důvodu, že se seznámíte s ženami, které prožívají úplně to samé co Vy!

5. Řiďte se svým přirozeným instinktem!

and

Matkou se žena nerodí, ale stává se jí v okamžiku, kdy v jejím břiše začíná růst nový život. Stejně jako je naprosto přirozenou věcí samotný porod a Vaše tělo Vám přesně řekne co máte dělat, je to tak i se vším ostatním. Nenechte se proto stresovat zbytečným čtením diskuzí na internetu nebo srovnávat své potřeby s potřebami jiných žen v očekávání. Poslouchejte své tělo a uděláte pro sebe i své miminko to nejlepší, co můžete!

 

Související články