Neodpírejte si čokoládu, je zdravá! Tipy na skvělé snídaně i svačiny!

To však rozhodně není pravda. Konzumování čokolády v rozumném množství naopak našemu zdraví prospívá. Obsahuje totiž cenné minerály a má příznivé účinky na mnoho oblastí: snižuje krevní tlak, chrání před mrtvicí, snižuje riziko rakoviny, má antibakteriální účinky,  zlepšuje fungování mozku, zlepšuje náladu, a dokonce může pomáhat i při hubnutí. Ve spojení s ovesnými vločkami pak dokáže skutečné zázraky. Díky vločkám totiž dodáte tělu vlákninu betaglukan, která snižuje hladinu cholesterolu v krvi. Když si ráno dopřejete chutnou a zdravou čokoládovou snídani, budete mít dostatek energie na celý den. Nebude vás „honit mlsná“ a budete dobře naladěni.

Jak čokoláda prospívá našemu zdraví

To však rozhodně není pravda. Konzumování čokolády v rozumném množství naopak našemu zdraví prospívá. Obsahuje totiž cenné minerály a má příznivé účinky na mnoho oblastí: snižuje krevní tlak, chrání před mrtvicí, snižuje riziko rakoviny, má antibakteriální účinky,  zlepšuje fungování mozku, zlepšuje náladu, a dokonce může pomáhat i při hubnutí. Ve spojení s ovesnými vločkami pak dokáže skutečné zázraky. Díky vločkám totiž dodáte tělu vlákninu betaglukan, která snižuje hladinu cholesterolu v krvi. Když si ráno dopřejete chutnou a zdravou čokoládovou snídani, budete mít dostatek energie na celý den. Nebude vás „honit mlsná“ a budete dobře naladěni.

Tipy na výborné jednoduché snídaně

Aby vás ráno příprava snídaně příliš nezatížila, máme pro vás několik tipů na chutné snídaně, které zvládnete během pěti minut:

• Nasypte si do misky Mysli s čokoládou a ořechy, zalijte mlékem nebo smíchejte s jogurtem. Vločky za chviličku krásně zvláční a vy budete překvapeni jemnou a přitom plnou čokoládovou chutí. Nakrájejte si banán a připravte na stůl skleničku vody, čaje nebo 100% džusu. S touto vyváženou snídaní přijímáte všechny potřebné živiny, které ráno potřebujete.

• Zatímco bublá voda ve varné konvici, nasypte do misky jeden sáček Expres Ovesné kaše s čokoládou, zalijte vroucí vodou, promíchejte a nechte asi 2 minuty stát. Porce ovesných vloček zasytí i větší jedlíky a navíc si výborně pochutnáte. Mezitím si oloupejte pomeranč a připravte nejméně 2 dcl oblíbeného čaje, vody nebo džusu.

• Spěcháte a potřebujete rychle doplnit energii? Dejte si Ovesné sušenky s čokoládovou příchutí. Obsahují 40 % ovesných vloček, takže tělu dopřejete velkou porci prospěšné vlákniny. Sušenky zapíjejte mlékem nebo kysaným nápojem. Místo sušenek můžete vyzkoušet i Ovesnou tyčinku s čokoládou, kterou můžete mít pro každý případ již připravenou v kabelce.