Pro všechny nadšence a sběratele figurek z Kider Surprise nyní připravila společnost Ferrero překvapení, kterým oslaví své čtyřicáté výročí. „Od letošního září se mohou fanoušci Kinder Surprise těšit na speciální limitovanou edici hraček, kterou budou tvořit figurky, jež patřily během předchozích čtyřiceti let k těm nejoblíbenějším,“ říká Jana Špačková, Brand Manager Kinder. U nás v České republice se s vajíčky s překvapením můžeme setkávat už pětadvacet let. Největší úspěch měly především série figurek Happy Hippo, Fantomini a Šmoulové. Právě na ty nejslavnější figurky se můžeme těšit i nyní.
Pro všechny nadšence a sběratele figurek z Kider Surprise nyní připravila společnost Ferrero překvapení, kterým oslaví své čtyřicáté výročí. „Od letošního září se mohou fanoušci Kinder Surprise těšit na speciální limitovanou edici hraček, kterou budou tvořit figurky, jež patřily během předchozích čtyřiceti let k těm nejoblíbenějším,“ říká Jana Špačková, Brand Manager Kinder. U nás v České republice se s vajíčky s překvapením můžeme setkávat už pětadvacet let. Největší úspěch měly především série figurek Happy Hippo, Fantomini a Šmoulové. Právě na ty nejslavnější figurky se můžeme těšit i nyní.
and and
Společnost Ferrero má zajímavou historii Její kořeny sahají až do 40. let 20. století, kdy si Pietro Ferrero založilv městečku Alba na severu Itálie první cukrárnu. Začal se věnovat vymýšlení a výrobě nových druhů cukrovinek a díky rychle rostoucí oblibě se již v prvních letech společnost rozšířila do celé Itálie. V 50. letech se dostala také za její hranice. V současné době je značka Ferrero rozšířena po celém světě, největší úspěch však stále sklízí ve své „rodné“ Itálii, a v Německu a Rakousku, kde působí nejdéle. Vedle výroby a distribuce cukrovinek se společnost Ferrero celosvětově věnuje také správnému rozvoji a růstu dětí, a proto už mnoho let organizuje projekt Kinder+Sport zaměřující se na podporu a zdůraznění významu sportu jako součásti zdravého aktivního života dětí a mládeže.
and and
Podívejte se na video zde.