FACESTARŽivotní stylNA TRAŤ VYJELY STYLOVÉ RAILJETY! TRASA PRAHA VÍDEŇ ZASE O NĚCO RYCHLEJŠÍ...

NA TRAŤ VYJELY STYLOVÉ RAILJETY! TRASA PRAHA VÍDEŇ ZASE O NĚCO RYCHLEJŠÍ A POHODLNĚJŠÍ OD PROSINCE!

Od té doby se železnice ještě mnohokrát proměnila a rozrostla. Velké pokroky však vidíme i v nedávné době. Není to tak dlouho, co cesta vlakem z Prahy do Vídně trvala déle než 6 hodin. Dnes se za tuto dobu dostanete až do Štýrského Hradce. Komfortní přímé spojení mezi Vídní a Prahou s dobou jízdy 4 hodiny a 10 minut si cestující budou moci dopřát již v prosinci tohoto roku. Cesta do Štýrského Hradce bude trvat 6 hodin a 50 minut a budou ji zajišťovat vysoce moderní soupravy Railjet. Na trase budou jezdit tři soupravy Rakouských spolkových drah (ÖBB) a sedm souprav Českých drah, které budou nabízet stejný komfort jako ty rakouské. Každá souprava má jídelní vůz a WiFi připojení, každý vůz je vybaven moderním informačním systémem pro cestující, kde budete moci sledovat údaje o rychlosti a průběh jízdy na digitálních mapách, informace o zajímavých místech v okolí trasy a vzdálenost do cílové stanice. Snadno také najdete místa k sezení.

Od té doby se železnice ještě mnohokrát proměnila a rozrostla. Velké pokroky však vidíme i v nedávné době. Není to tak dlouho, co cesta vlakem z Prahy do Vídně trvala déle než 6 hodin. Dnes se za tuto dobu dostanete až do Štýrského Hradce. Komfortní přímé spojení mezi Vídní a Prahou s dobou jízdy 4 hodiny a 10 minut si cestující budou moci dopřát již v prosinci tohoto roku. Cesta do Štýrského Hradce bude trvat 6 hodin a 50 minut a budou ji zajišťovat vysoce moderní soupravy Railjet. Na trase budou jezdit tři soupravy Rakouských spolkových drah (ÖBB) a sedm souprav Českých drah, které budou nabízet stejný komfort jako ty rakouské. Každá souprava má jídelní vůz a WiFi připojení, každý vůz je vybaven moderním informačním systémem pro cestující, kde budete moci sledovat údaje o rychlosti a průběh jízdy na digitálních mapách, informace o zajímavých místech v okolí trasy a vzdálenost do cílové stanice. Snadno také najdete místa k sezení.

Souprava Railjet, kterou vyrábí firma Siemens, jezdí maximální cestovní rychlostí 230 km/h, nabízí 442 míst k sezení ve třídách Business, First a Economy. Ke komfortu přispívá dostatek prostoru, velká okna, široké přechody mezi vagóny a bezbariérovost. Od prosince 2014 budou Railjety jezdit také po severní cestě směrem do Prahy.

and

and

Související články