FACESTARŽivotní stylLIDÉ SE DOSTÁVAJÍ DO POPŘEDÍ ZÁJMU FIREM! CO TENTO TREND PŘINESE?

LIDÉ SE DOSTÁVAJÍ DO POPŘEDÍ ZÁJMU FIREM! CO TENTO TREND PŘINESE?

Dick van der Lecq, Marketing Director holandské marketingové agentury Etcetera, říká. „Dříve si zákazníci kupovali produkty nebo značky. Nyní si klienti vědomě kupují společnost. Její DNA a osobnosti stojící za značkou.“

Dick van der Lecq, Marketing Director holandské marketingové agentury Etcetera, říká. „Dříve si zákazníci kupovali produkty nebo značky. Nyní si klienti vědomě kupují společnost. Její DNA a osobnosti stojící za značkou.“

Tuto skutečnost se rozhodla ve své kampani zohlednit jedna z největších expresních přepravních společností na světě, a to TNT. Tato společnost, která denně přepraví téměř milion zásilek od písemností a balíků po paletované zboží, tento svůj postoj odráží novým sloganem The People Network – Lidská síť. Kampaň představuje TNT jako lidskou síť. „Z rozhovorů s desítkami zaměstnanců TNT jasně vyplynul jejich postoj k zákazníkům. Dá se vyjádřit jednou větou – jsme “lidská” společnost. V televizním spotu je tato myšlenka na první pohled ztvárněna kamionem, který tvoří lidé. Pohled do zákulisí z natáčení, kde hlavní roli hrají zaměstnanci, proto určitě stojí za to,” říká dále Dick van der Lecq, Marketing Director společnosti Etcetera, která za kampaní stojí.

Nové, svěžejší a sebevědomější logo, které podtrhuje zaměření společnosti na lidi, navrhla mezinárodní agentura Design Bridge. Kampaň proběhne napříč Evropou a bude zahrnovat televizní reklamy, radiospoty, billboardy i prodejní a věrnostní programy. Myšlenka osobního kontaktu se zákazníkem tak společnosti dává novou, moderní tvář, která vystihuje strategii společnosti nabídnout klientům ještě lepší péči.

Související články