Dick van der Lecq, Marketing Director holandské marketingové agentury Etcetera, říká. „Dříve si zákazníci kupovali produkty nebo značky. Nyní si klienti vědomě kupují společnost. Její DNA a osobnosti stojící za značkou.“
Dick van der Lecq, Marketing Director holandské marketingové agentury Etcetera, říká. „Dříve si zákazníci kupovali produkty nebo značky. Nyní si klienti vědomě kupují společnost. Její DNA a osobnosti stojící za značkou.“
Tuto skutečnost se rozhodla ve své kampani zohlednit jedna z největších expresních přepravních společností na světě, a to TNT. Tato společnost, která denně přepraví téměř milion zásilek od písemností a balíků po paletované zboží, tento svůj postoj odráží novým sloganem The People Network – Lidská síť. Kampaň představuje TNT jako lidskou síť. „Z rozhovorů s desítkami zaměstnanců TNT jasně vyplynul jejich postoj k zákazníkům. Dá se vyjádřit jednou větou – jsme “lidská” společnost. V televizním spotu je tato myšlenka na první pohled ztvárněna kamionem, který tvoří lidé. Pohled do zákulisí z natáčení, kde hlavní roli hrají zaměstnanci, proto určitě stojí za to,” říká dále Dick van der Lecq, Marketing Director společnosti Etcetera, která za kampaní stojí.
Nové, svěžejší a sebevědomější logo, které podtrhuje zaměření společnosti na lidi, navrhla mezinárodní agentura Design Bridge. Kampaň proběhne napříč Evropou a bude zahrnovat televizní reklamy, radiospoty, billboardy i prodejní a věrnostní programy. Myšlenka osobního kontaktu se zákazníkem tak společnosti dává novou, moderní tvář, která vystihuje strategii společnosti nabídnout klientům ještě lepší péči.