Levi’s v nové kampani vyzývá: Buy Better, Wear Longer

Levi’s zahajuje novou jarní kampaň BUY BETTER, WEAR LONGER, tedy „Nakupujte lépe, noste déle“, která zvyšuje povědomí o dopadech výroby a nošení oděvů na životní prostředí a vyjadřuje naši sdílenou odpovědnost.

Globální reklamní kampaň, v níž se objevuje inspirující skupina changemakerů – Jaden Smith, Xiye Bastida, Melati Wijsen, Xiuhtezcatl, Emma Chamberlain a Marcus Rashford MBE – spojuje dlouholetý závazek Levi’s vyrábět kvalitní oblečení, které vydrží celé generace, s vášní šesti ikon a aktivistů zabývajících se tématy zásadními pro budoucnost naší planety.

Emma Chamberlain je vůdčí hlas své generace, milovnice módy, která dává přednost šetrnosti, secondhandu a přetváření starého v nové. Jaden Smith, dlouholetý partner značky se stejným smýšlením, se zajímá o vodu a zvyšuje povědomí o omezených zdrojích naší planety.

Anglický fotbalista Marcus Rashford MBE je filantrop a tvrdý obhájce mládeže z chudých komunit. 20letá indonéská podnikatelka a aktivistka Melati Wijsen vedla v roce 2019 úspěšnou kampaň za zákaz plastových tašek na Bali a nyní se věnuje postavení mládeže.

Xiye Bastida z mexického San Pedro Tultepec pochází města postiženého suchem i povodněmi, proto bojuje za lepší budoucnost planety. Americký domorodý environmentální aktivista a hip-hopový umělec Xiuhtezcatl zase propojuje hudbu s environmentální spravedlností. „Klimatická krize je největší hrozbou, které čelíme, ale také největší příležitostí, jak něco změnit,“ dodává Xiye Bastida.

Levi’s® si uvědomuje svoji odpovědnost a sám prosazuje ambiciózní opatření v oblasti klimatu a úspory vody. Investuje do materiálů jako bavlnizované konopí nebo organická bavlna i technologií, například 76 % všech produktů Levi Strauss & Co. a 70 % všech džínů a džísek Levi’s® se dnes vyrábí s využitím technologie Water<Less®, která od zavedení ušetřila více než 4 miliardy litrů a vedla k recyklaci téměř 10 miliard litrů vody. Levi’s® tyto inovace navíc volně nabízí dalším oděvním firmám.

Cítíte ten rozdíl, když máte na sobě džíny, které s vámi už něco prožily, nebo najdete stylový kousek z druhé ruky? Denim Levi’s® se dá nosit po generace, déle si drží svoji hodnotu, jak fyzickou, tak emocionální,“ říká Paul Dillinger, viceprezident pro inovace produktů.

Svět, ve kterém žijeme, nás vybízí k neustálému nakupování. Dostává nás to do špatného cyklu. Jsem rád, že Levi’s® mění toto poselství a prosazuje, že šetrnost je cool. Některé z mých oblíbených džínů jsou z druhé ruky,” uvádí Jaden Smith. Tak se přidejte!