FACESTARŽivotní stylJAK SE DOSTAT NA JAŘE ZPĚT DO KONDICE? SEZNAMTE SE S NOVINKAMI...

JAK SE DOSTAT NA JAŘE ZPĚT DO KONDICE? SEZNAMTE SE S NOVINKAMI VE CVIČENÍ!

V zimě jsme línější

V zimě jsme línější

Naprostá většina z nás sportuje v zimě méně. Jednak máme méně možností, dále pak jsou krytá sportoviště neporovnatelně dražší a zkrátka a dobře jsme v zimě rozhodně pohodlnější. Vždyť jen dojít někam do haly, svlékat se, převlékat a sprchovat vyžaduje značné odhodlání. Chtě nechtě tak naše kondice klesá a je třeba začít skoro od začátku. Pokud se dnes podíváte na nabídku různých fitness center, můžete mít pocit, že nabídku uvádějí v neznámém jazyce. Pojmy jako aerobic, či posilování už dnes prakticky vymizely a vy se můžete setkat s mnoha záhadně znějícími názvy. I v cvičení jde totiž vývoj dopředu a hledá se forma, která by byla jednak účinná a cvičící bavila. Podívejme se tedy, pomocí jakých novinek se můžete nyní dostat co nejdříve do kondice.

CrossFit

S cvičením označeným jako  CrossFit se můžeme setkat stále častěji. Jde o program pro získání a zformování tělesné síly používaný mnoha policejními školami, vojenskými jednotkami a stovkami dalších elitních a profesionálních atletů po celém světě. CrossFit odmítá jednostrannost, kombinuje prvky gymnastiky, atletiky a vzpírání. Jako náčiní se používá hrazda, olympijská osa, kettlebell, medicinbal, ale hlavně vlastní tělo. „Je to pro mě výborná kombinace silového tréninku a ovládáni těla. Baví mě potit krev,“ říká Jakub Hlaváček, projektový manažer z Brna.

Hiit

Aneb High-Intensity Interval Training, tedy vysoce intenzivní intervalový trénink. Slouží skvěle k nárůstu svalové hmoty. Zlepšuje kardiovaskulární systém a také přispívá k hubnutí. Tréninky jsou poměrně krátké, přesto nesmírně účinné a rozhodně velmi náročné. Při cvičení se střídá cvičení maximální a nízké intenzity, což představuje pro tělo značnou zátěž. Ideální trénink pro rychlé nabrání kondice.

Less Mills

Cvičení LesMills představuje žhavou novinku. V rámci tohoto cvičení rozeznáváme hned několik dalších směrů. Program Grit se zaměřuje na budování rychlosti, výbušnosti a na spalování kalorií. Za doprovodu motivační hudby se používají funkční pohyby a váha vlastního těla tak, aby cvičení bylo co nejintenzivnější a každý dosáhl svých cílů co nejrychleji. Styl Bodycombat ve vás vzbudí bojovníka, kombinuje totiž bojová umění jako karate, taekwondo, capoeira, box a muay thai. Bodyattack je inspirovaný kardio tréninkem zaměřeným na budování síly a vytrvalosti. Tento vysoce energický trénink kombinuje atletické a aerobní prvky se silovým a stabilizačním cvičením. Bodybalance Propojuje v ladné taneční formě prvky jógy, tai chi a cvičení pilates. Tato kombinace dokonale spojuje posilovací, protahovací a uvolňovací formy cvičení, díky čemuž dochází k rovnováze mezi svalovými skupinami tak, aby pohybový systém fungoval správně, bez obtíží a bolesti.

and

Začněte teď hned, na Chodově si lekce vyzkoušejte zdarma!

Chcete se s těmito novými směry ve cvičení seznámit a konečně se rozhoupat k práci na kondici? Zajděte mezi 21. a 28. březnem do obchodního centra Chodov, kde vyroste na Čtvercovém náměstí dočasné otevřené fitness centrum, kde se můžete několikrát denně účastnit cvičebních lekcí zcela zdarma, je třeba se pouze registrovat na stránkách www.centrumchodov.cz. Vyzkoušet zde můžete také lekce nového cvičení LesMills s instruktorem Filipem Kulštrunkem, či taneční lekce s newyorským tanečníkem Shannonem Mabrou.

and

Související články