Kdo je vítěz?
Kdo je vítěz?
Společnost Emirates získala ve většině kategorií celkové hodnocení 4,24 z možných 5. Aerolinky se také umístily na prvním místě v kategorii hodnotící celkovou čistotu a modernost letadla a získaly nejvyšší hodnocení za nejlepší palubní zábavu, nejlepší služby palubního personálu, nejlepší VIP salonky a nejlepší zacházení se zavazadly.
47 miliónů zákazníku za rok 2014
Thierry Antinori, výkonný viceprezident a obchodní ředitel Emirates Airline, řekl: „Být oceněn našimi zákazníky za tvrdou práci, investice do našeho produktu a za pozitivní přístup ve vzduchu i na zemi je pro nás tím nejdůležitějším uznáním. V roce 2014 jsme obsloužili 47 milionů zákazníků. Vždy hledáme způsoby, jak pasažérům vylepšit zážitek z cestování. To platí jak pro nabízený výběr destinací a globálních spojení, tak i pro naše palubní služby a celosvětovou síť letištních salonků. Jsme odhodláni nadále poskytovat našim zákazníkům bezkonkurenční úroveň služeb napříč všemi kategoriemi.“
Kvalita nade vše
Umístění na předních pozicích v rámci studie potvrzuje vedoucí pozici Emirates v oblasti inovace produktu a služeb. Letecká společnost investovala miliardy do inovace palubních technologií pro příjemnější zážitek z cestování, včetně zavedení bezplatného Wi-Fi v 57 letadlech A380 a řadě Boeingů 777. Cílem společnosti je v budoucnu nabízet Wi-Fi zdarma v rámci celé své flotily. Emirates také pokračuje ve zlepšování svého oceňovaného zábavního systému ice, který nyní nabízí výběr až z 2 000 kanálů zábavy ve všech třídách, včetně více než 400 filmů z celého světa.
and
Nadále si můžete při cestách s Emirates vychutnat gurmánské pokrmy servírované ve všech třídách a bezproblémové přestupy v moderní centrále Emirates v Dubaji, která byla ve stejné studii eDreams z roku 2014 zvolena jedním z nejlepších světových letišť.
Pro více informací o studii prosím navštivte www.edreams.com/best-airlines