Coca-Cola a Diesel letos na podzim spojily své síly, aby vytvořily The (Re)Collection; moderní a stylovou capsule kolekci z recyklovaných materiálů. Cílem je zvýšení povědomí o významu recyklace.
Kolekce pracuje s recyklovanými materiály, jakými jsou recyklovaný PET z plastových lahví nebo recyklovaná bavlna, a vytváří z nich neotřelé a moderní kreace ve stylu Diesel Casualwear v kombinaci s ikonickými prvky brandingu značky Coca-Cola. Všechny originální kousky této kolekce jsou tvořeny vlákny vyrobenými z použitého plastu.
Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection byla světu představena koncem září v rámci pařížského Fashion weeku, aby předala jedinečné poselství recyklace. Pařížští módní nadšenci tak jako první měli možnost obléknout se stylově do kolekce obsahující recyklované materiály. Novou kolekci objevíte již od 23. října exkluzivně v prodejně Diesel v Pařížské ulici v Praze.
THE (RE)COLLECTION na každý den
The (Re)Collection esteticky kombinuje elementy Diesel Casualwear s ikonickým logem Coca-Cola a nabízí dvanáct základních kousků, které mají přesah do všech ročních období.
K naprosto univerzálním a nepostradatelným prvkům kolekce patří unisexová džínová bunda s detailem červeného prošívání, zdobená ikonickým logem Coca-Cola. Tu lze kombinovat s volně střiženými džínovými kalhotami, které sedí každé postavě, anebo s dámskými šortkami s vysokým pasem, roztřepenými nohavicemi a klasickým vyšívaným logem Coca-Cola.
Černé teplákové soupravy na zip nabízejí zúženou siluetu s hravými akcenty kontrastní červené Coca-Cola barvy a detaily šňůrek pro luxusní sportovní vzhled. The (Re)Collection obsahuje i prvotřídní základní kousky Diesel x Coca-Cola; například mikiny s kapucí, mikiny a trička, dostupné v celé řadě barev včetně černé, modré, šedé melanže a bílé, stejně jako čepice v černé a bílé barvě.
Kromě toho tato capsule kolekce nabízí pánské plavky v klasické černé barvě se šňůrkovým pasem a dámské plavky s vykrojenými zády také v černé barvě, oboje s logem
Diesel x Coca-Cola.
and
„Tato spolupráce je důkazem toho, že při správném vytřídění a použití mohou z recyklovaných materiálů vznikat krásné věci. Projekt je součástí naší strategie World Without Waste, která usiluje o řešení globálního problému odpadu z obalových materiálů a snaží se najít řešení v oblasti designu obalů, podpory recyklace a prostřednictvím partnerství, jako je právě toto. Do roku 2025 se Coca-Cola zavázala pomáhat se sběrem odpadu v množství odpovídajícím 75 % množství obalových materiálů z celkové produkce společnosti“, řekla k nové spolupráci Kateřina Eliášová, mluvčí společnosti Coca-Cola.
Capsule kolekce spojuje DNA značek Coca-Cola a Diesel a vytváří něco jedinečného;
Coca-Cola je známá vyzdvihováním pospolitosti a inkluze a Diesel je obdivován pro svůj provokativní styl se špetkou ironie, pro odvahu a schopnost zpochybňovat konformitu.
Obě značky usilovně spolupracovaly na spojení dvou jedinečných identit a splynutí jejich ikonických produktů.
Renzo Rosso, zakladatel společnosti Diesel k exkluzivní kolekci řekl: „Jako přední průkopník v džínové a neformální módě byl Diesel v oboru vždy známý jako inovátor. The (Re)Collection je spoluprací dvou autentických a ikonických značek, které se zavázaly k zodpovědnému podnikání. Inspirováni naší vizí budoucnosti, spolupracujeme s Coca-Colou na objevování nových metod výroby tkanin a zároveň se stavíme před nelehký úkol začlenění recyklovaných materiálů do našich kolekcí.“