FACESTARŽivotní stylARSENAL VSADIL NA PUMU A PŘEDSTAVIL DRESY PRO SEZÓNU 2014/15 VE VELKÉM...

ARSENAL VSADIL NA PUMU A PŘEDSTAVIL DRESY PRO SEZÓNU 2014/15 VE VELKÉM STYLU!

Fanoušci Arsenalu čekající před vlajkovým obchodem PUMY na londýnské Carnaby Street byli ohromeni, když mohli po odhrnutí opony ve výloze obchodu sledovat odhalení nového dresu za přítomnosti hráčů týmu, jako je Mikel Arteta, Santi Cazorla a Mathieu Flamini. V obchodě se mohli fanoušci také vyfotit s Anglickým pohárem, nejnovější trofejí „Kanonýrů“. Všechny tři dresy mají unikátní design inspirovaný hodnotami, které jsou podle PUMY základním pilířem fotbalového klubu Arsenal a také jím inspirovaného příběhu Future, Forever, Victorious. Video z představení sledujte zde.

Fanoušci Arsenalu čekající před vlajkovým obchodem PUMY na londýnské Carnaby Street byli ohromeni, když mohli po odhrnutí opony ve výloze obchodu sledovat odhalení nového dresu za přítomnosti hráčů týmu, jako je Mikel Arteta, Santi Cazorla a Mathieu Flamini. V obchodě se mohli fanoušci také vyfotit s Anglickým pohárem, nejnovější trofejí „Kanonýrů“. Všechny tři dresy mají unikátní design inspirovaný hodnotami, které jsou podle PUMY základním pilířem fotbalového klubu Arsenal a také jím inspirovaného příběhu Future, Forever, Victorious. Video z představení sledujte zde.

Modré a limetkově zelené dresy reprezentující část příběhu s názvem Future (Budoucnost) symbolizují touhu po inovacích a pokroku, která klub doprovází po celou jeho historii. Díky ní byl také Arsenal prvním fotbalovým klubem, který začal na dresech nosit čísla, a také prvním fotbalovým klubem, který měl na stadionu osvětlení, aby mohl hrát i v noci. Symbolika poukazuje také na zaměření klubu na fotbalovou výchovu mládeže, která se stala synonymem klubu. Tyto dresy hráči oblečou v pohárových zápasech, včetně Ligy mistrů UEFA a Anglického poháru.

and

Domácí dres zůstává věrný tradiční červené a bílé barvě, které Arsenal poprvé použil v roce 1933. Reprezentují část příběhu nazvanou Forever (Navždy) inspirovanou silnou a věrnou fanouškovskou základnou, již si Arsenal po celé roky budoval, a také důležitost této komunity pro „Kanonýry“. Od samého počátku byli fanoušci Arsenalu v samém srdci klubu a stejně je tomu i dnes, kdy je Arsenal oblíbený ve všech koutech světa.

 

and and

Venkovní dresy jsou inspirované tématikou třetí části příběhu nazvané Victorious (Vítězství) a jsou vyrobené v typické kombinaci žluté a tmavomodré, ve které „Kanonýři“ absolvovali některé z nejslavnějších triumfů mimo domácí hřiště. Hráči i fanoušci Arsenalu vždy předváděli i mimo domácí půdu prvotřídní výkony, díky čemuž je kombinace žluté a modré barvy neoddělitelně spojena s některými z nejlepších momentů Arsenalu, včetně vítězství v Anglickém poháru v letech 1971 a 1979 a získání titulu na Anfield Road v roce 1989. Hvězdný hráč Arsenalu Mikel Arteta řekl. „Nové dresy hráče nadchly zejména díky svému příběhu vnímanému všemi členy klubu stejně. Arsenal je výjimečný a tyto dresy jsou skvělým způsobem, jak to připomenout. Co se týče designu, odvedla PUMA fantastickou práci. Je to skvělý start nové sezóny a my lačníme po vítězství a po tom přinést Arsenalu a našim fanouškům další trofeje.“ and

Byl neuvěřitelný zážitek vidět reakci fanoušků, když jsme se objevili ve výloze obchodu. Všichni byli nadšení, když uviděli nové dresy. Bylo pro nás těžké zůstat v klidu. Je to skvělý den, který přináší do nové sezóny nadšení,“ dodal Arteta. „Tento večer byl pro společnost PUMA významnou událostí, na kterou jsme se dlouho těšili. Spoustu lidí kvůli tomuto momentu tvrdě pracovalo a jsem si jist, že budou fanoušci Arsenalu po celém světě z designu dresů nadšení, stejně jako z tréninkových a fanouškovských kolekcí. Je ctí pracovat s Arsenalem nejen díky prestiži klubu, ale také díky týmovosti jeho členů. Jsem si jistý, že toto je počátek dlouhého a prospěšného partnerství pro PUMU i pro Arsenal,“ řekl Björn Gulden, CEO PUMA.

Arsène Wenger, manažer Arsenalu FC, dodal. „Tohle je pro Arsenal velký den, který startuje naši novou spolupráci s PUMOU, a všichni jsou extrémně spokojení s tím, jak se věci vyvíjejí. Líbí se nám inovace, které PUMA pro naše hrací i tréninkové dresy vyvíjí, a plně věříme, že nám jako náš technický partner poskytne plnou podporu. Dnešní den je mezníkem v historii našeho klubu a nemůžeme se dočkat nadcházející sezóny.“ Podívejte se na video zde.

Domácí i venkovní repliky dresů, stejně jako fanouškovská kolekce jsou dostupné online na www.puma.com a v mnoha obchodech po celém světě, včetně ArsenalDirect.com. Dresy pro poháry budou v obchodech i na internetu k dostání od 14. srpna. V Čechách a na Slovensku je možné dresy zakoupit v prodejnách společnosti PUMA, ve vybraných prodejnách A3 Sport a Sportisimo a ve fotbalových speciálkách.

Související články