Čas na smoothie:7 zdravých a chutných variant pro dobrou náladu? Tady jsou!

Vydal redakce facestar | Publikováno 06.06.2017

zdroj: archiv herbeauty.co

Smoothie není jen lahodné a chutné pití. Zdravé vitamínové koktejly, které vás udrží ve zdravé kondici a připraví na léto jsou tady!

 

Jablečné Smoothie se semínky Chia

Pokud vás honí mlsná na jablečný štrůdl, ale máte obavy z kalorií, které obsahuje, tento recept je přesně pro vás. Oloupaná jablka a sklenici mandlového mléka vložte do mixéru, přidejte hrst semínek Chia a lžičku javorového sirupu. Do rozmixovaného koktejlu můžete přidat půl lžičky vanilky a skořice či špetku muškátového oříšku, a je hotovo. 

Dýňovo – jablečné smoothie pro dobré ráno

Pokud máte chuť na štrůdl a zároveň na dýňový koláč, tak tento koktejl budete přímo zbožňovat. Nejlepší na tomto Smoothie je, že je ideální pro zdravou snídani. Budete potřebovat dýňové pyré, malé jablko, banán a koření na dýňový koláč. V závislosti na hustotě vašeho smoothie můžete přidat i mandlové mléko, anebo trochu řeckého jogurtu. Rozmixujte a snídaně se může podávat. 

Smoothie v duchu ořechového koláče

Ořechový koláč je další dobrotou. Nicméně pokud si chcete užít chuť, ale nechcete počítat kalorie, můžete jej nahradit touto chutnou a zdravou dobrotou. Budete potřebovat kešu mléko, půl banánu, trochu ovesných vloček, pekanové ořechy a 2 datle. Přidejte trochou vanilky a smíchejte. Mňam! 

Smoothie ze sladkých brambor

Možná vám to bude znít divně - koktejl ze sladkých brambor, ale jakmile jej jednou zkusíte, už nebude chtít jiný. Budete potřebovat pečené sladké brambory, zmražený banán, ovesné vločky, pekanové ořechy, skořici, mandlové mléko a javorový sirup na doslazení. Smíchejte dohromady a vytvoříte husté smoothie plné vitamínů. 

Smoothie  příchutí borůvek a granátového jablka

Nyní je čas na smoothie, které je trošku svěžejší a lehčí. Toto smoothie vám připomene pravou chuť léta. Vše, co potřebujete je banán, řecký jogurt, borůvky a šťávu z granátového jablka. Vše smíchejte, a pro sladší chuť přidejte sirup z agáve. Jako poslední přidejte kostky ledu. Nyní si můžete užít koktejl plný vitamínů a antioxidantů. 

Koktejl z granátového jablka a pomeranče

Tento koktejl je velice snadný a plný vitamínu C, který naše tělo potřebuje. Stačí vám pouze granátová jablka a vymačkaná šťáva z pomerančů; vše rozmixovat a toto smoothie je na světě. 

Jablečno-mrkvové smoothie se švestkami

Všichni známe recepty našich babiček na strouhaná jablka s mrkví, nyní tento lahodný recept můžete přenést i do smoothie. Na tuto vynikající a zdravou dobrotu budete potřebovat jablka, mrkev, švestky, pomerančový džus a lněná semínka. Všechno vložte do mixéru a rozmixujte. Voila, vaše chutné a zdravé smoothie je připraveno.

A jaké druhy Smoothies připravujete doma, máte originální recept? Pošlete nám ho na petr@facestar.cz. Dobrou chuť.

5.00 1
Hodnocení článku

Související články